در ادامه ی سبک ابداعی در عکاسی آیینی تعزیه ...
-
این یک عکاسی بداهه است... شاید دیگر وقت آن گذشته که برای عکاسی فقط دکمه دکلانشور دوربین را فشار دهیم، اینجاست که راه عکاسان از هم جدا می شود و آنهایی به س ...
-
چه می خواهم چه می جویم چه می بینم چه می دانم چراهای معمایی که باز افتاده در جانم من آن تصویر پور نورم ولی در قاب بشکسته در اوج نامرادی ها میان رنج پیوسته ...
-
آیا جهان ما یک جهان یک بُعدی است؟ یک بُعدی به معنی وجود یک توانایی حرکت و یا قدرت حرکت در یک راستا است، جلو و عقب. همین . Is our world a one-dimensional w ...
-
عکاسی به همان میزان که امکانات فناورانه و ناخودآگاهانهای را برای فرایند «ثبت عینی» به عکاس میدهد، برای او قدرت «انتزاعی کردن» سوژه را نیز فراهم می ...
-
مجموعه¬ی هشتم را می¬توان جزو آثار فرم¬گرا دانست. بدین معنا که در وهله¬ی اول آنچه اهمیت دارد نه سوژه¬ای مشخص، بلکه فرم تجلّی آن سوژه است. ...
-
مجموعه عکس بعد از واقعه یک نوع از عکاسی اکسپریمنتال است ...
-
...
-
معرفی سبک ابداعی غلامرضا حیدرپناه در عکاسی آیینی، و دلیل نامگذاری سایت به نام عکاسی اکسپریمنتال. ...
-
ایمان بیاوریمایمان بیاوریم به آغاز فصل سردایمان بیاوریم به ویرانههای باغهای تخیلبه داسهای واژگون شدهٔ بیکارو دانههای زندانینگاه کن که چه برفی میبارد ...
-
خداوند شبان من است. محتاج به هیچ چیز نخواهم بود. در مرتع های سبز مرا می خواباند. نزد آبهای راحت مرا رهبری می کند. جان مرا بر می گرداند و به خاطر نام خود ب ...
-
در کربلا که موج زند آب روی آب از قحط آب گشته بپا،های و هوی آب .در ساحل فرات که خود مهر فاطمه است دارند کودکان حسین آرزوی آب .دیگر فرات نیز نیارد به لب خ ...
-
در ادامه ی سبک ابداعی در عکاسی آیینی تعزیه ...
-
مجموعه¬ی هشتم را می¬توان جزو آثار فرم¬گرا دانست. بدین معنا که در وهله¬ی اول آنچه اهمیت دارد نه سوژه¬ای مشخص، بلکه فرم تجلّی آن سوژه است. ...
-
عکاسی به ذات خود، هنرِ ثبتِ ذهنِ خلّاقِ خالقِ اثر است ...
-
معرفی سبک ابداعی غلامرضا حیدرپناه در عکاسی آیینی، و دلیل نامگذاری سایت به نام عکاسی اکسپریمنتال. ...
-
چه می خواهم چه می جویم چه می بینم چه می دانم چراهای معمایی که باز افتاده در جانم من آن تصویر پور نورم ولی در قاب بشکسته در اوج نامرادی ها میان رنج پیوسته ...
-
...